آموزش کامل یوگا آموزش کامل یوگا .

آموزش کامل یوگا

انجام تمرینات یوگا برای افراد معلول

تمرینات یوگا برای افراد آسیب دیده :

 

 یوگایی که با صندلی انجام میشود  : شامل حرکات و کشش های مختلفی است که همگی از حالت نشسته هستند.

 عنصر صندلی به هر شرکت کننده اجازه می دهد تا کنترل کاملی بر بدن و محیط خود داشته باشد، در واقع، شرکت‌کنندگان می‌گویند، این صندلی برای موفقیت هر جلسه یک ساعته، رهایی بخش و محوری است.

 

یوگا با صندلی باعث میشود که هر ماهیچه را کشیده و وضعیت شما را بهبود می‌بخشد

 

یوگا adaptive یا یوگا تطبیقی

 

زندگی با معلولیت به این معنا نیست که باید تناسب اندام را فراموش کنید. راه‌هایی وجود دارد که می‌توانید بدون فشار زیاد به خودتان ورزش کنید. یکی از بهترین راه ها برای دستیابی به یک سبک زندگی سالم، تمرین یوگا است.

 

در یوگا لازم نیست به دنبال انجام تمرینات دشوار یا تبدیل شدن به یک استاد انعطاف پذیری باشد. بلکه می تواند راهی برای شما باشد تا در بدن خود احساس خوبی داشته باشید و در عین حال کمی فعال تر شوید. تمرین یوگا فواید زیادی دارد، از جمله افزایش قدرت، تعادل و انعطاف‌پذیری بیشتر، کاهش استرس و اضطراب، تنش کمتر، تمرکز ذهنی بهبود یافته، خواب بهتر، و بهبود کلی احساس رفاه (فقط به ذکر چند مورد!).

 

هنگامی که یک روال یوگا برای خود ایجاد کردید، حتی ممکن است متوجه کاهش مشکلات حرکتی خود شوید. برای شما راحت‌تر است که برای بستن بند کفش‌هایتان یا برداشتن چیزی دستتان را پایین بکشید. بهبود حس عمقی (یا دانستن اینکه بدن شما در کجا قرار دارد) به این معنی است که ممکن است هماهنگی بهتری داشته باشید (که می تواند منجر به کنترل بیشتر و سقوط کمتر شود). اما، علاوه بر پیشرفت‌های فیزیکی، مزایای ذهنی/عاطفی یوگا بسیار مهم‌تر است. افرادی که یوگا انجام می دهند اغلب احساس آرامش و آرامش بیشتری دارند و کسانی که با حالت های مدیتیشن و تنفس کار می کنند متوجه می شوند که بهتر می توانند با استرس کنار بیایند و بهتر می توانند درد خود را مدیریت کنند.

 

فقط مطمئن شوید که همیشه قبل از شروع یک رژیم جدید تناسب اندام با پزشک خود صحبت کنید. و به یاد داشته باشید که باید تا حد تنش خفیف کشش داشته باشید - هیچ یک از این حالت ها هرگز نباید دردناک باشد. 

در پست بعدی در رابطه با چگونگی انجام این تمرینات توضیح خواهم داد .

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ فروردین ۱۴۰۲ساعت: ۰۵:۲۵:۱۱ توسط:ساناز بهمنی راد موضوع: نظرات (0)